سازمان ملل درباره توزیع سلاح بین‌ شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد رئیس جمهور پزشکیان فردا عازم ترکمنستان خواهد شد ۱۶ شهید و ده‌ها زخمی در کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا (۱۸ مهر ۱۴۰۳) سفارت ایران در لندن به اتهام‌پراکنی مقام امنیتی انگلیس واکنش نشان داد عراقچی: برای رایزنی در خصوص مسائل منطقه به عربستان سفر کردم انفجار یک مهمانپذیر در خیابان طبرسی مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) عراقچی وارد عربستان شد + ویدئو اردوغان: اسرائیل «سازمان تروریستی صهیونیستی» است پزشکیان: استانداران جدید برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به‌کارگیری مدیران براساس توانمندی تلاش کنند بررسی بودجه ۱۴۰۴ از هفته آینده در دولت آغاز خواهد شد شهردار ساری برکنار شد عراقچی به عربستان سعودی سفر کرد نامه ۳۹ نماینده مجلس شورای اسلامی به شورای عالی امنیت ملی درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی مشاور فرمانده سپاه: سردار قاآنی در چند روز آینده نشان فتح دریافت خواهد کرد سردار رادان: همراهی مرزنشینان و مرزبانان، سبب استحکام مرزهای کشور است توضیحات وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه آزادی وزیر بهداشت از پرداخت مقدار زیادی از مطالبات پرستاران خبر داد وزیر ارتباطات: در آینده نزدیک اخبار خوبی درباره موضوع فیلترینگ اعلام می‌کنیم سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ در دولت در حال پیگیری است | قبل از کار کارشناسی درباره بنزین هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد رئیس سرویس جاسوسی انگلیس: داعش و القاعده احیاشده و بار دیگر اروپا را هدف قرار می‌دهند قانون‌مداری، شرط تحقق امنیت پایدار استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد طوفان‌الاقصی و تداوم آرمان فلسطین
سرخط خبرها

سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ در دولت در حال پیگیری است | قبل از کار کارشناسی درباره بنزین هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد

  • کد خبر: ۲۹۳۴۸۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ در دولت در حال پیگیری است | قبل از کار کارشناسی درباره بنزین هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد
سخنگوی دولت اعلام کرد: موضوع فیلترینگ در جلسه هیئت دولت مطرح شد و وزیر ارتباطات در حال پیگیری هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

وی همچنین از سفر معاون زنان رئیس جمهور به طبس خبر داد و هدف آن را دیدار با خانواده‌های داغدار حادثه معدن طبس اعلام کرد و افزود: در این سفر معاون رئیس جمهور بسته حمایتی مصوب دولت را در اختیار خانواده‌های داغدار حادثه معدن قرار می‌دهد تا کمی از فشار روحی آنها کم شود و مشکلات معیشتی آنها تا حدودی مرتفع شود.

 درباره افزایش قیمت بنزین قبل از کار کارشناسی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد

سخنگوی دولت در ادامه با اعلام اینکه سه استاندار با تصویب هیئت وزیران انتخاب شدند، گفت: غلامسحین مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی، حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس و محمدرضا بابایی به عنوان استاندار یزد انتخاب شدند.

مهاجرانی همچنین به بیان آخرین وضعیت فیلترینگ در دولت چهاردهم پرداخت وخاطرنشان کرد: موضوع فیلترینگ در جلسه هیات دولت مطرح شد که وزیر ارتباطات در حال پیگیری است. رئیس‌جمهور بر همان عهدی که بستند، هستند.

مهاجرانی در ادامه تصریح کرد که پرداخت به گندمکاران هم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا حل شود.

وی درباره سفر‌های استانی رئیس‌جمهور نیز بیان کرد: برنامه سفر رییس‌جمهور در حال طراحی است. ایشان در این روز‌ها چند سفر خارجی مثل نیویورک، قطر و ترکمنستان داشتند و بعد از آن سفر‌های استانی طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد، البته نمی‌خواهیم در این سفر‌ها قول‌هایی بدهیم که امکان تحقق آنها وجود ندارد، زیرا این مساله در درازمدت به اعتبار دولت خدشه وارد می‌کند و رابطه دولت ملت هم دچار خدشه می‌شود.

وی در خصوص تعیین سقف جدید برای سوخت‌گیری خودرو‌ها در روز‌های گذشته، گفت: ما در کشور ناترازی‌های جدی داریم، ولی همانطور که رئیس‌جمهور قول داده‌اند، قبل از کار کارشناسی هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود. بعد از حمله موشکی ایران اتفاقی که در مساله بنزین رخ داد به دلیل حجم زیاد تقاضا بود که باید مدیریت می‌شد.

سخنگوی دولت درباره تاثیر عملیات نظامی ایران بر بازار ارز نیز گفت: میزان تغییر در بازار ارز بسیار و کم بود. تغییر ۲-۳ هزار تومانی کم بود و بازار دچار نوسان جدی نشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->